Nie obsmarujesz, nie pojedziesz

Znak czasów mnie dopadł. Rzuciłem okiem na dokładniejsze statystyki bloga i wyszło na to, że goście zwalają się tłumnie wyłącznie w przypadku zamieszczenia notki obsmarowująco-plotkarskiej. Hitem tego roku okazał się dzień obsmarowywania Wengi, nieco tylko ustępuje mu dzień drugi akcji „Teresa tyje”, na czwartym miejscu „Obóz koncentracyjny Wawa2”, czyli obsmarowywanie Importowanego Prawnika jakiś czas temu.

Z kolei najmniejszy odzew wywołują recenzje książek i sztuk teatralnych. :-/

No dobra, skoro mają byc albo ploty albo golizna to dorzucę jeszcze radę dodatkową co do sobotniej imprezy. Otóż jeśli już kompletnie nie wiesz, czym mi sprawić przyjemność prezentową, zawsze możesz przejść do estetycznej. Czyli: jako dodatek do prezentu weź ze sobą krótkie spodenki, przebierz się na miejscu i świeć golizną na sobotnim spędzie ciot. W końcu to mój główny fetysz, tak? Przykłady poniżej.

Na Darwina, ile ja się musiałem namęczyć z tymi fragmentami, żeby nie przekroczyć „dozwolonego użytku”, w ramach prawa do cytatu, w postaci 30% zdjęcia. 🙂

Nogi

PS. Wniosek o krótkie spodenki NIE dotyczy Teresy. Pod żadnym pozorem!

Tagi:

Komentarze 23 to “Nie obsmarujesz, nie pojedziesz”

  1. Azazel Says:

    Powiem jako dostojny starzec: ech, gdzież te cudne kuse spodenki z lat 70., kończące się na wysokości jajek? To były czasy… 😀

    Polubienie

  2. PLUTO Says:

    Przy takiej aurze polecałbym lekki koniunkturalizm i przerzucenie się na kalesony :>

    Polubienie

  3. SleezyScreenName Says:

    Te ostatnie najfajniejsze. A Teresa to nogi goli, czy ma takie jak serdelki ze jej spodenek NIE?

    Polubienie

  4. gejowski Says:

    Ma jak serdelki.

    Polubienie

  5. ego_pl Says:

    –> SSN
    ale oceniasz nogi, czy wypięte wypukłości? 🙂

    Polubienie

  6. SleezyScreenName Says:

    spodenki ma fajne, ale moze i byc ze podoba mi sie bo sie tak wypina, obejrzelem jeszcze raz i zmienilem zdanie 2gi rzad po prawej w bialych butkach ma chyba najfajniejsze;)

    Polubienie

  7. gejowski Says:

    Oj, chyba się właśnie naraziłeś. 🙂

    Polubienie

  8. SleezyScreenName Says:

    jesli nawet tak to zupelnie swiadomie hehe

    Polubienie

  9. pawelczyk Says:

    niektóre z tych zdjęć kojarzę, ciekawe kto jest na pozostałych:P

    Polubienie

  10. Teresa > SSN, Ge Says:

    Nie mam żadnych serdelków, tylko ładnie wypracowaną pęcinę. Zastanawiam się, czy nie zrobić Ge na złość i nie przyjść dziś na jego imieniny w pączochach 😉
    Mnie najbardziej podobają się nogi w 3 rzędzie (podwinięte jeansy, białe soxy i adiki).

    Polubienie

  11. raand Says:

    przez chwile mialem juz spakowane krótkie spodenki ale przy takim rozwoju sytuacji rozmyslam sie 🙂

    Polubienie

  12. SleezyScreenName Says:

    biale soxy do czarnych butow nie jest postrzegane jako passe tylko i wylacznie w polsce, w innych krajach to takich gania fashion police i przeprowadza egzekucje na miejscu. Jedynie swietej pamieci Majkelowi wybaczono takie dewiacje.

    Polubienie

  13. szafirowy Says:

    Mon dieu, toć to moje zdjecie tam! Chyba się zaraz spłonię 😉

    Polubienie

  14. IP Says:

    hmmmm dwie pary tych nóg znam 🙂 Ego… Twoje punktuje wyżej 😛

    Polubienie

  15. gejowski Says:

    2szafirowy: jakiś konkret by się przydał. 🙂

    Polubienie

  16. szafirowy Says:

    Ale że wróć, jaki konkret? 🙂

    Polubienie

  17. gejowski Says:

    No jak to jaki, które zdjęcie jest twoje. 😉

    Polubienie

  18. Teresa > SSN, Ge Says:

    pierwsze nogi widziałem na jednym z portali 😉

    Polubienie

  19. szafirowy Says:

    Ach… pierwsze. W oryginale było tam jeszcze drugie pół mnie i jakaś książka, którą szczęśliwym zbiegiem trzymam dobrą stroną do góry 🙂

    Polubienie

  20. ego_pl Says:

    -> IP

    dziękuję, aczkolwiek mnie również najbardziej podobają się podwinięte jeansy… 🙂

    -> szafirowy

    powiedź, proszę, że twoje spodenki to lacroix. innej opcji nie widzę! 😛

    Polubienie

  21. gejowski Says:

    A co, zazdrościsz koffana, że on może chodzić w czym tylko sobie wymarzy a i tak wygląda świetnie? 🙂

    Polubienie

  22. szafirowy Says:

    Heh, to żadne haute couture, najpospolitszy H&M. Poza tym dobrze dobrany kadr, więc zazdrością bym nie pałał 😉

    Polubienie

  23. SleezyScreenName Says:

    przypomnialo mi sie ze mialem kolege co nogi lubil bardzo i musialem mu swoich zrobic, moim skromnym zdaniem bija wszystkie nogi powyzej;)

    Polubienie

Dodaj komentarz